>  Jak kupić pismo

Konsultacje prawne

Pismo prawne

Jak kupić?

Krok po kroku

Wybór prawnika

Każdy Prawnik (adwokat / radca prawny / doradca podatkowy) zaznacza preferowaną praktykę zawodową tzn. specjalizację, którą należy kierować się przy wyborze właściwej osoby.

Wyszukiwarka pism

Nasze pisma prawne są przygotowywane przez zawodowych prawników. Po zakupie i wypełnieniu formularza Twoją sprawą zajmie się profesjonalista. Sprawdź co zrobić, aby otrzymać kompleksową pomoc w zakresie potrzebnego ci pisma.

Terminy konsultacji

Obok każdego Prawnika pojawiają się dostępne terminy konsultacji. Klient samodzielnie dokonuje wyboru w preferowanym terminie.

Wybierz dokument prawny

Skorzystaj z wyszukiwarki pism albo drzewa kategorii. Możesz to zrobić wybierając przycisk „Pisma” lub „Umowy” na pasku głównym u góry strony i przejdź do wybranej kategorii. Aby ułatwić znalezienie pisma możesz wpisać jego nazwę interesującego w wyszukiwarce, która pojawi się pod paskiem głównym.

Dodaj do koszyka

Wideokonsultację dodaj do koszyka. Wypełnij formularz lub zaloguj się na swoje konto Klienta.

Dodaj do koszyka

Dodaj do koszyka pismo, które Cię interesuje. Wybrane pismo zostanie dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb, dlatego na tym etapie widzisz tylko jego ogólny zarys. Możesz wybierać spośród pism z kategorii prawa cywilnego, karnego, administracyjnego, gospodarczego a nawet z zakresu prawa lotniczego

Prześlij niezbędne dokumenty

Przed widekonsultacją Klient może wysłać Prawnikowi dokumenty do zapoznania się, opisać stan faktyczny i swoje oczekiwania.

Wypełnij formularz

Zaloguj się lub podaj swoje dane.
Jeżeli jesteś u nas pierwszy raz, poprosimy o Twoje dane kontaktowe. Być może skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu ustalenia szczegółów – dlatego potrzebujemy Twojego maila i numeru telefonu.
Możesz też skorzystać z faktury VAT jeżeli chcesz zamówić usługę na swoją firmę.
Zalecamy utworzenie konta, dzięki temu nie będziesz musiał powtarzać wypełniania formularza.
Pamiętaj aby zweryfikować poprawność Twoich danych.

Sposób zapłaty

Klient dokonuje zapłaty za konsultację prawną online wybierając jedną z dostępnych form płatności np. kartą płatniczą, BLIKIEM, szybkimi płatnościami za pośrednictwem konta bankowego lub przelewem tradycyjnym.

Opłać zamówienie

Wybierz sposób płatności za produkt:
• karta płatnicza,
• BLIK,
• szybkie płatności za pośrednictwem konta bankowego,
• przelew tradycyjny.
Dokonaj zapłaty.

Forma wideokonsultacji:

Klient otrzymuje link do widekonsultacji, którą można odbyć na telefonie, tablecie, laptopie lub komputerze z możliwością podłączenia do internetu.

Prześlij niezbędne dokumenty

Po dokonaniu zakupu przejdziesz na stronę formularza. Aby zrealizować zamówienie prawnik potrzebuje każdorazowo opisu sytuacji w Twojej sprawie. Wypełnij formularz odpowiadając na proste pytania. W niektórych wypadkach potrzebny jest opis stanu faktycznego sprawy w którym wskażesz też kierunek w jakim chcesz żeby potoczyła się sprawa. Przygotuj niezbędne dokumenty w formie: Word, PDF, JPG (czytelne zdjęcia). Będą one załącznikami do Twojego pisma i ułatwią prawnikowi przygotowanie go.

Termin wideokonsultacji:

W wybranym terminie, o ustalonej godzinie Prawnik będzie dostępny dla Klienta.

Oczekuj na maila z pismem prawnym

W terminie od 24 godzin do 3 dni roboczych otrzymasz wiadomość zwrotną z przygotowanym przez naszych prawników pismem oraz instrukcją wysyłki. Wydrukuj pismo w wymaganej ilości egzemplarzy, złóż podpis, skompletuj załączniki i wyślij za pośrednictwem listu poleconego bądź dostarcz na Biuro Podawcze Sądu (w przypadku pism sądowych).